Playlista MSP

niedziela, 6 marca 2016

Stare MSP-Wielkie podsumowanie+Oczy grozy xD

Witajcie to znów ja niosę wam kolejnego posta xD Tym razem poruszę temat Starego MSP i powiem trochę o starych oczach,których nikt już prawie nie pamięta.Ale oczywiście po kolei ^^
Stare MSP na zawsze podzieliło użytkowników MSP.Jedni uważali,że zmiany przyniosły same korzyści,drudzy są przeciw nowemu MSP i chcieliby powrót starego,są też tacy,jak ja,którzy neutralnie podchodzą do sprawy,dlatego w tym poście chciałabym podsumować i postarać się wszystko wyjaśnić po czym zamknąć temat raz na zawsze.Przynajmniej na moim blogu ^^
Więc...Co tak naprawdę się działo przez te wszystkie lata istnienia naszej lubianej gry?!Zachodziły różne zmiany,ale pewnego dnia Modzi zmienili całe MSP! Dlaczego? Przecież niektórym pasowało stare..
Dobrze a zatem?
Na starym MSP:
*Roślinki
*Stare Boonie i zwierzaki
*Ciuchy robione na starym silniku,wyglądały trochę kiczowato..
*Brak jakichkolwiek unikatów
*Porządne filmy
*Stary design MSP
*Stary ekran logowania
*Usunięte animacje ogólnodostępne
*Wolność słowa (brak ####)
*Tańszy Vip dający dużo mniej
*Obecność ohydnych "Anime oczu",które omówię później.
*Liczne bugi i błędy
*Oszustwa i gnębienie.
Tak...MSP nigdy nie było super kolorowe,ale nikt aż tak też nie narzekał p:
Na nowym MSP
*Tygodnie unikatów
*Nowy design MSp
*Nowa strona logowania
*Pojawienie się ###
*Rzeczy robione na nowym silniku wyglądają świetnie,ale wielu narzeka na to że się świecą.
*Możemy wstawiać zdjęcia Yay!
*Kiczowate i nudne filmy oraz seki
*Brak roślinek :c
*Nowe ładne zwierzaki i Boonie
*Brak niektórych animacji ze starego MSP
*Droższy VIP dający więcej
*Usunięte ohydne oczy anime xDD
*Niektóre bugi zostały naprawione
*Gazetki <3
*Zmniejszone oszustwa
*Wszelkie nowości
Po tym obszernym dość podsumowaniu sami wywnioskujcie,które MSP jest lepsze.Ja osobiście uważam,że nowe bardziej mi się podoba mimo wszystko,ale mam nadzieje,że za te słowa nie pojadą mnie fani starego MSP :D Tak czy siak MSP jest dla nas..Od nas zależy czy będzie fajne czy nie.Generalnie powinien być raz na jakiś czas organizowany Event,gdzie MSP zamienia się na chwilę w Klasyczne.Żal mi ze starego MSP roślinek,gdyż było to fajne urozmaicenie do gry..No ale cóż :P
Teraz obiecane wyjaśnienie oczu "anime"
Otóż te "oczy",choć nie wiem czy powinnam je tak nazywać,budziły we mnie obrzydzenie od kiedy pamiętam xDD
Popatrzcie tylko na ten styl xDDD Tym akcentem kończę dzisiejszego posta :D Cześć!

3 komentarze: