Playlista MSP

poniedziałek, 7 marca 2016

Wiosna przybywa! Wiosenne looki szykować czas! :D *.* ^^

W dzisiejszym poście pokażę kilka wiosennych stylizacji,Bo tegoroczna wiosna szykuje nam dużo słońca,więc i Nasze Movie muszą wyglądać promiennie ^.^ Zapraszam! <3

1.Jeden z najpopularniejszych stylów ubioru na MSP jest styl gdzie wszystko ma ten sam kolor,2 kolory,a w rzadkich wypadkach nawet 3,ale nie więcej.Poniżej stylizacja w tym stylu vvvv
Dobra,to jest Stylizacja Biało-zielona,myślę,że wygląda okej :P
2.Kolejna stylizacja będzie na tzw. "scene" czy też "Emo".
Heh,nawet Emo cieszy się z wiosny xDDD
3.Ok,ten look będzie wzorowany na stylu Naturalnym/Dziewczęcym.
4.Następny look odniesie się do Movie o stylu jak z Horroru O_O
5.Oczywiście nie może zabraknąć stylu Księżniczki xD
6.Styl Realny
Bardzo przepraszam,że dałam ubranka za diamonds,ale bez nich stylizacja traci swój urok :/ Na szczęście są podobne ciuszki,więc nawet bez Diamond macie szansę  ubrać się podobnie.Z góry przepraszam za sukienkę na dole,po prostu jej nie usunęłam,ale cena całego looku jest prawidłowa ;)
7.Ok,Teraz styl Plastiku/Solary? xD Nie wiem jak nazwać,ale chyba się połapiecie c:
Ok,tu musiałam specjalnie zakładać nowe konto,bo look nie wyszedłby na bladej skórze mojej Movie c: Ale myślę,że jest okej ^^
Dobrze to by było tyle na dziś,mam nadzieje,że wam się spodobały looki i że tak jak ja nie możecie się doczekać Wiosennego słoneczka :D To na razie! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz