Playlista MSP

środa, 9 marca 2016

Oszustwa.

Hej :) Dziś piszę ważnego posta.Otóż mimo wszystko nadal jest na MSP wiele osób,które nabierają się i tracą konta przez oszustów.Dziś wymienię najczęściej używane metody oszustwa:
1.Metoda na vip
Ktoś bez powodu do ciebie napisał i pyta czy chcesz za darmo vip,a potem prosi o podanie hasła? Nie wierz mu! Chce wkraść się na twoje konto i je usunąć lub zabrać ci coś.
2.Darmowe Diamenty
Ktoś proponuje że załatwi ci Diamenty? Sory,ale nie ma na MSP takich dobrodusznych Movie xD
3.Podawanie sie za pracowników MSP
Pracownicy nie gadają z graczami.
Jest tego więcej,ale zawsze kończy się tak samo.Tracisz konto,lub ubrania.
Proszę...Nie nabierajcie się! Nikt obcy nie załatwił nigdy w historii MSP vip w ten sposób..Zgłaszajcie te osoby,które chcą was oszukać ^^
Bonus:Wszystkie osoby,które chciały mnie oszukać,a ja jak zwykle robiłam se bekę xD Cała ja :P
Dalej mi się nie chce szukać,ale chyba rozumiecie o co chodzi czeeeść! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz