Playlista MSP

sobota, 5 marca 2016

Nowe usta na MSP były tylko 1 dzień!?

Witajcie! Oto mój nowy blog :) Posty będę wstawiać,kiedy tylko nadarzy się okazja!Kiedy będzie się coś działo.Na Moviestraplanet nazywam się Letnia2002 i z chęcią każdego przyjmę.Aha i jeszcze jedno.Szukam Redaktorek! Jeżeli ktoś jest chętny,niech zaprosi na MSp.Warunek:Lvl co najmniej 8,osoba musi być też zaangażowana naprawdę w tą grę! Okej :) To było takie krótkie info,a teraz czas na główny temat.

Nowe usta?!
Na MSP ostatnio pojawiły się różne nowości w Klinice piękna.
Chyba już każdy je widział,bo Całe MSP szalało i wyrażało opinie na temat tych właśnie nowostek.
Oczywiście nie każdy wie,że Moderatorzy dodali także nowe usta.
 Ok,może najpierw wypowiem się na temat ust poniżej vvvv
Generalnie,to usta z jednej strony wyglądają troszkę dziwnie,a z drugiej strony są bardzo ładne.Gdyby jednak nie miały tego całego "Brokatu" i nie świeciły się tak były by cudowne!Ten cały glamour psuje ich urok...Zobaczcie.Mają ładny kształt taki a'la Laleczka z porcelany.Ponadto gdyby im zmienić kolor na delikatniejszy można by do nich zrobić piękną kosmetyczną stylizacje.
Drugie usta,jakimi się zajmę również zobaczycie poniżej vvv
Ok,te usta mnie zaintrygowały.Tamte brokatowe nie były wpasowane za bardzo w msp,tak te są w klimacie.Jak można zauważyć usta podzielone są na 2 części i możemy wybrać 2 kolory.Ustawiłam Biało-Czerwony,bo łatwiej zobaczyć ten podział.Usta były dla Vip.Jaka jest moja opinia o nich?Więc na plus mają to,że nie świecą się tak jak w przypadku poprzednich.Jak dla mnie,to bardzo ładnie wyglądają i są wprost świetne! Do tego ta możliwość 2 kolorów na ustach.Jeszcze zauważyłam,że są dość podobne do jednych z normalnych ust,ale mają ładniejszy kształt.
I teraz pytanie:Dlaczego to wszystko mówię?
Niestety nowe usteczka zostały usunięte już po 1 dniu. Dlaczego? Podobno wiele osób pisało do moderatorów,by usunęli usta.Bo są brzydkie,bo się świecą,bo są inne..Powody były różne.Ale teraz ust nie ma i nie powrócą,a myślę,iż wielu osobom przypadłyby do gustu.Nie jestem w stanie wyjaśnić,dlaczego wszyscy uwzięli się na te znośne moim zdaniem dodatki?Zwłaszcza,że te całe usta są sto razy ładniejsze,niż większość nowych oczu.Jedne mają nieogolone brwi,drugie dziwny kształt.
I teraz mała prośba ode mnie.Jeżeli jesteście za tym,by usta wróciły-Piszcie do Moderatorów..To nic nie kosztuje,ani nie boli,a jak Modzi zobaczą ile osób chce powrotu ust,pewnie je przywrócą...Ja sama także napiszę...I jeszcze jedno.Następnym razem bądźcie bardziej otwarci na zmiany,bo może z czasem zmienicie zdanie na ich temat :)

4 komentarze:

  1. Właśnie. A pomyśleć, że mnie nie było w ten dzień, kiedy były te usta.. No szlaak xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie masz rację, ja na przykład nawet nie zdążyłam tych ustek nawet zobaczyć :') Wiem, że post został już dawno temu wstawiony, ale fajnie czasem poczytać co inni myślą o msp, nie myślisz? A i jak napiszę do modów w sprawie tych ust mogę napisać z jakiego blogu pochodzi ta propozycja? I na msp jestem Lala<3123$. Mam jeszcze chłopskie konto: logan2656 <3 Uf.. to się napisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie mam starej aktualizacji kiedyś na msp

    OdpowiedzUsuń